کد خبر : 2779
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

عذرخواهی دوباره بانک ملت از مشتریان به دلیل اختلال در سامانه ها

عذرخواهی دوباره بانک ملت از مشتریان به دلیل اختلال در سامانه ها
به دنبال اختلال در دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک ملت در روزهای اخیر بانک ملت مجددا از مشتریان عذرخواهی کرد.

به گزارش ایما خبر، در هفته های اخیر خدمات دو سامانه پرطرفدار و پرکاربر همراه بانک و اینترنت بانک ملت با اختلال هایی مواجه بوده که موجب نارضایتی کاربران شده است.

پیشتر بانک ملت از به روز رسانی سیستم های این بانک و اختلال چند روزه خبر داده بود اما اختلال شدید روز پنج شنبه موجب شد بازهم توضیحاتی در این خصوص از سوی این بانک ارایه شود.

توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری

🔸بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.

🔸اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

🔸بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.

(روابط عمومی بانک ملت)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

arfasteel tourismbank منطقه آزاد